primaria_mediasDe circa 10 zile a început și la Mediaș campania electorală pentru alegerile locale, programate în data de 5 iunie. Mai întâi timid, apoi din ce în ca mai apăsat a început și sarabanda acuzațiilor, incluzând, ca de fiecare dată, și atacuri la persoană. Am fost siderat să aflu că unii dintre candidații mai exaltați se tem de formatorii de opinie care, chipurile, ar exista în Primăria Mediaș, cu statut de funcționari publici. Numele subsemnatului a apărut pe unele platforme sau conturi – mai mult sau mai puțin false – de facebook ca fiind eminența cenușie a unor candidați. Nu vreau să dau nume, vreau doar să-l acționez în judecată pe acel candidat care va îndrăzni să-mi asocieze, fără niciun temei, numele de campania electorală actuală. Nu mai sunt jurnalist de aproape 3 ani și, ca atare, nu m-am implicat sub niciun aspect în această luptă (pe alocuri murdară) care se duce pentru fotoliul de șef al administrației publice locale. În acest context, doar o minte „exaltată”, ca să mă exprim elegant, poate concepe ca un candidat la cea mai importantă demnitate a municipiului ar putea avea mai multă încredere într-un fost ziarist decât în propriul staff de campanie electorală sau în consilierii personali. Așa cum am precizat deja blogul „Adevărul verde în față” nu-mi mai aparține, a fost înstrăinat unei persoane care intenționează un rebranding al acestuia. Iar asta tocmai pentru că, am considerat că sunt suficienți cei aproape 25 de ani în slujba medieșenilor, ca reprezentant al mass-media și că a sosit vremea să pun definitiv „tocul” în cui. Am păstrat doar „Caleidoscop”-ul, în care nu am mai scris de peste 6 luni însă, azi, m-am văzut nevoit să fac din nou apel la el pentru a pune lucrurile în ordine! Nu contest că mă voi implica și la aceste alegeri locale însă doar ca și operator calculator la secția de votare!!!