DULPET 001Gaz Metan Mediaş va susţine, luni seară, cea de-a doua partidă oficială a minireturului de campionat, urmând să întâlnească în deplasare, pe SC Vaslui, în cadrul etapei a XXI a Ligii I. Antrenorul principal al medieşenilor, Cristian Dulca a declarat vineri după amiază, într-o conferinţă de presă susţinută la stadion că „nu m-ar deranja să înregistrăm, la fel ca în turul de campionat, trei înfrângeri consecutive, însă la final să ne clasăm cel puţin pe locul 7”. Tehnicianul alb-negrilor a mai spus că jucătorii săi se simt frustraţi după eşecul cu ACS Timişoara şi a dezvăluit că Florin Dan ar fi trebuit să execute primul penalty acordat gazdelor în respectiva partidă, însă acesta nu şi-a asumat responsabilitatea. „Diferenţa într-o partidă o pot face jucătorii de calitate, dacă însă aceştia există într-o echipă. Îmi amintesc că, atunci când am început să antrenez, în 2005, am încercat la prima echipă pe care am pregătit-o, pe Minerul Iara, în liga a treia să folosesc metode furate de la Mircea Lucescu atunci când acesta pregătea pe Rapid Bucureşti, la care evoluam ca fundaş. Mi-am dat repede seama că, acolo, nu aveam, efectiv, cu cine să fac performanţă şi am renunţat”. Legat de partida de luni seara, Dulca a precizat că încearcă să obţină maxim, chiar dacă nu vor putea evolua pentru Gaz Metan Mediaş Todea şi Frăsinescu (suspendaţi) şi respactiv Bawab (convocat la lotul naţional). Vor putea fi însă utilizaţi din primul minut Djalo şi Mărkuş cărora le-a sosit „cartea verde”, iar de săptămâna viitoare şi Sebastian Cojocnean.