03c8460eb0c1d3282b867aad15b744dfVecinul meu si-a cumparat o masina la mana a doua si cel care i-a vandut-o nu i-a mai dat si covorasele. Eu am ras cu lacrimi cand l-am auzit ca l-a lasat fara covorase in masina si acum arata ca naiba ca nici mocheta nu mai este cea fost odata in masina aia si parca zici ca au ros soarecii din podeaua masinii. Fiind o masina veche si neintretinuta asa cum este normal arata foarte urat fara niste covorase auto care sa acopere locurile in care rugina si-a facut aparitia in pardoseala, sau locurile in care mocheta s-a rupt si arata rau de tot. Am facut haz de necaz putin de noua sa achizitie care arata ca dupa razboi si chiar ma gandeam ce a putut sa faca fostul propietar cu acea masina de a adus-o in stadiul asta. Cred ca a vrut sa mai faca un ban in plus sa vanda si covoarele sau i-au fost furate cand a parcat masina in fata carciumei.
In fine, am ras, am glumit, dar acum vecinul imi cere ajutorul pentru a-si lua niste covorase auto ieftine si cat de cat bune. Eu stiu un site care vinde cele mai bune covorase auto si cred ca si-ar putea permite si el sa cumpere un set de covorase de cea mai buna calitate. Cele mai bune covorase auto sunt cele din cauciuc de calitate. Covorasele din cauciuc de calitate sunt acele covorase care nu au un miros oribil si sunt flexibile. Am mai avut si eu la prima mea masina niste covorase din cauciuc care nu erau bune nici sa le pun la caine in cusca sa ii tina de cald. Cei de la ptc-auto au niste covorase opel foarte bune iar preturile sunt accesibile pentru oricine. Chiar si vecinul meu este interesat acum sa isi cumpere un set dupa ce i-am prezentat ofertele. I-am explicat ce trebuie sa urmareasca atunci cand urmeaza sa isi schimbe covorasele auto si care ar fi caracteristicile ideale pentru un set de covorase de cea mai buna calitate. Iata cateva caracteristici esentiale pe care trebuie sa le iei in consideratie atunci cand vrei sa iti cumperi covorase pentru masina:
– au o margine de protectie de 1 cm
– covorul de pe partea soferului are si cateva intarituri suplimentare
– sunt facute dintr-un cauciuc calitativ si nu au miros
– sunt rezistente si durabile
– placute la atingere
– sunt impermeabile pentru a nu patrunde apa
– sunt rezistente atat la temperaturi ridicate cat si temperaturi foarte scazute
– au o suprafata striata care impiedica alunecarea si retine apa si alte mizerii