Fotograf profesionist nunta-79Pe Ioana, mezina familiei, nici nu am văzut-o crescând, realizând parcă acest lucru abia atunci când, cu satisfacţie, am aflat că devenise singura liceeană din oraş care a promovase examenul de Bacalaureat cu medie maximă. „Copila” de nota zece a casei – aluzie şi la modul de ortografiere, cu majuscule, al numelui său de botez, IO-ANA – avea să facă dovada supremă a maturităţii sale în ziua în care a venit acasă, îmbujorată la faţă, ţinând într-o mână diploma de Bac, pentru că de cealaltă era „agăţat”…alesul inimii! „Gata, mă mărit”, ne-a informat scurt Ioana, cu cel mai firesc ton din lume. „Nu sunt însărcinată, nici materialistă ci doar îndrăgostită până în vârful urechilor”, a continuat „mezina”. „Şi ce-i de făcut în cazul ăsta?”, au fost primele cuvinte rostite de mine la auzul unei asemenea veşti. „Păi, voi nu trebuie să faceţi nimic, pur şi simplu lăsaţi totul în seama noastră!”, a venit imediat replica Ioanei.

Primul pas – alegerea rochiei de mireasă

Evident că primul pas, în toată această curată „nebunie” – după cel deja făcut, al alegerii partenerului de viaţă – l-a reprezentat alegerea unei rochii de mireasă. Eu, unul, chiar nu mi-o puteam imagina pe Ioana, în rochie de mireasă, căci o ştiam extrem de refractară atunci când venea vorba despre un astfel de articol vestimentar.rochie mirhttp://coltisorderai.blogspot.rohttp://coltisorderai.blogspot.roŢinuta sport, casual, o „prindea” cel mai bine şi chiar recunoştea că numai aşa se simte bine…în pielea ei! De data aceasta, urma să se simtă în largul ei în rochia de mireasă, largă, accesoriu universal pentru trecerea la noul statut de femeie căsătorită.

„Ai alai, dar fotograf de nuntă n-ai?”

Fotograf nunta Bucuresti-32Pregătirile de nuntă intraseră pe ultima linie dreaptă, Ioana scrisese singură toate invitaţiile, îşi alesese cavalerii şi domnişoarele de onoare, naşii şi întreaga suită cu care urma să meargă la altar. „Ai alai, dar fotograf de nuntă n-ai?”, am abordat-o la un moment dat pe Ioana. „Ştii, tata, eu am mare încredere în unul dintre prietenii soţului meu, un jurnalist cu mare experienţă dobândită inclusiv în teatrele de război”, m-a asigurat Ioana că a rezolvat şi respectivul „capitol”. „Draga mea, dar mergem la nuntă nu la război, deci avem nevoie de un fotograf nuntă sensibil delicat şi…dedicat!”, am ripostat eu. „Iată că nici eu n-am stat tocmai degeaba, în toate aceste zile, şi am tot căutat pentru a-ţi recomanda cel mai bun fotograf nuntă, un profesionist desăvârşit în foto video nuntă. În Bucureşti există un singur fotograf nuntă care nu trebuie recomandat, pentru că, pe acesta, pur şi simplu îl recomandă performanţele”, i-am spus Ioanei, înmânându-i un album realizat recent de Lucian Joiţă la nunta nepoatei mele. „Tu ştii prea bine că nu-mi stă în caracter să complimentez aiurea semenii, însă omul ăsta chiar e un artist, un fotograf nuntă care pune multă pasiune şi pricepere în tot ceea ce face, adică nişte foto video trăsnet. Sper doar să nu vă străfulgere alt gând decât acela de a apela la serviciile lui, chiar dacă va trebui să plătesc de unul singur întreaga distracţie”, am încheiat eu.Fotograf nunta Bucuresti-17

Nunta Ioanei – o (capod)operă în trei acte

Mărturisesc că în ziua şi…noaptea nunţii Ioanei, m-am temut puţin ca amintirile pe care urma să le asigure Lucian Joiţă să nu fie cumva umbrite de vreo nereuşită. Nu a fost cazul pentru că totul a ieşit perfect, ca la carte: fotograf nuntă excelent, servicii foto video nuntă de excepţie, poate şi pentru că în toate cele trei acte (la biserică, în parc, la petrecere) Ioana a fost de-a dreptul maiestuoasă în rochia de mireasă!Fotograf profesionist nunta-26
P.S. ARTICOLUL DE MAI SUS A FOST DECLARAT CÂŞTIGĂTORUL CAMPANIEI, FIIND PREMIAT CU 200 LEI!