craclogoLuna cadourilor rămâne una specială pentru redacţia ziarului la care lucrez, pentru că, an de an, în calitate de redactor-şef, îmi revine „ingrata” misiune de a alege – dintre toate frumuseţile patriei care se prezintă la preselecţie – pe cele trei Crăciuniţe ale anului. De data aceasta din juriu urma să facă parte şi un reprezentant al administraţiei locale, un individ introvertit, ciufut, veşnic nemulţumit. Dintre cele peste 30 de duduiţe care se perindaseră prin faţa noastră nici măcar una nu-i putuse intra acestuia în graţii. Una era şleampătă, alta plată ca o câmpie, una avea mătreaţă, alta avea…draci, una avea rate la bancă, iar cealaltă un…bichon în lesă. Recunosc că, exceptând vreo două-trei cuconiţe, nici mie nu-mi lăsaseră o impresie deosebită, mai ales atunci când sosise „momentul adevărului”, respectiv defilarea doar în lenjerie intimă. Pentru că nici costumele nu erau prea-prea sau foarte-foarte, mi-am amintit de surpriza făcută de consoartă la zece ani de la aniversarea căsătoriei, atunci când a apărut într-o lenjerie sexy pe care spunea că a achiziţionat-o de la un magazin online, aflat pe piaţă din anul 2000.

Just 4 girls – frumuseţe de…justeţe

1372869927chilAşa am dat peste Just 4 girls un magazin impresionant prin gama variată de produse, excelente pentru bărbaţi…dacă sunt îmbrăcate de femei! Printre toate acestea am descoperit şi costume de crăciuniţă cu care îmi puteam îmbrăca foarte dezbrăcat concurentele. Oare ce bărbat nu visează să fie ţinut în puf de femeia visurilor sale, mai ales când puful reprezintă accesorii sexy pentru sâni, cu fundiţe roşii din satin, totul asortându-se perfect cu un chiloţel sexy?

Moş „calamitate”, dat pe spate…de Crăciuniţe

consoAm comandat aşadar vreo 20 de costume de Crăciuniţă şi l-am aşteptat pe Moş „Calamitate”, cu care urma să cojurizez concursul. Acesta s-a aşezat tacticos pe scaun, şi-a pus ochelarii pe vârful nasului şi a privit câteva clipe nedumerit, în jurul său. Apoi şi-a scos ochelarii şi a început să frece vârtos lentilele. „Nu maestre, ochelarii nu sunt aburiţi şi nici fetele nu vă mai aburesc cu costume care nu spun nimic”, am preluat eu iniţiativa. „Păi atunci anul ăsta vom avea 30 de crăciuniţe pe primul loc”, a mai avut puterea să replice „moşul”. Într-adevăr a fost extrem de dificil să alegem trei crăciuniţe pentru că era una mai strălucitoare decât alta. Constatând că până şi un moş poate fi trezit…la realitate de asemenea piese de lenjerie intimă am decis să-i fac şi soţiei – o femeie plină…acolo unde trebuie şi cât trebuie – o surpriză, comandând pentru ea un babydoll cu şnur din satin şi terminaţii din clopoţei, chiloţi tanga şi căciulă, toate confecţionate din voal fin cu detalii din puf. Oare să fi fost alegerea perfectă? Vom vedea în noaptea de Crăciun!