obsessive-lovely-roz-i45260-3Era o dimineaţă mohorâtă de toamnă târzie. Fusesem invitat la o conferinţă, însă îmi tot frământam mintea cum să găsesc un motiv plauzibil pentru a mă sustrage de la respectiva obligaţie. Nici Pinocchio şi nici măcar baronul Munchhausen nu păreau dispuşi să mă inspire, aşa că, într-un final, am decis să iau parte la eveniment. Mi-am rostit impasibil discursul, după care m-am aşezat liniştit pe un scaun, în mijlocul sălii. Aşteptam absent să se termine mai repede totul, pentru a mă putea întoarce acasă. Nu aveam niciun plan, pur şi simplu doream să mă relaxez, să mă odihnesc. La un moment dat, a apărut în faţa mea EA, înveşmântată într-o superbă rochie roşie şi ţinând în mână un trandafir. Mi-a întins cealaltă mână şi m-a felicitat pentru discurs. M-am ridicat de pe scaun şi chiar nu mi-am dat seama când m-a sărutat. Nu apăsat, pe buze, dar întârziind destul de mult în colţul gurii. Am invitat-o la o cafea unde, printre altele a recunoscut că m-a remarcat de cum am intrat pe uşa sălii de conferinţă. Privirea şi cuvintele ei au început să acţioneze ca un balsam asupra întregii mele fiinţe. Era parcă acel fior pe care nu-l mai resimţisem încă din adolescenţă. Am condus-o apoi la aeroport, iar înainte de despărţire – pe lângă cartea de vizită – am primit aceeaşi pecete, de data asta pe buze. Am ajuns acasă bulversat sufleteşte. Trei zile şi trei nopţi nu mi-am putut lua gândul de la ea. În cea de-a patra zi, când deja mă decisesem să o sun, mi-a luat-o înainte. Mi-a spus abia şoptit: „sunt aici, găseşte-mă”! Şi nu mi-a fost deloc greu să o găsesc. În apropierea locaţiei unde ne cunoscusem nu era decât un singur hotel. Evident că nu putea alege altceva. Şi într-adevăr, flerul nu m-a înşelat. De la recepţie, am aflat că femeia care îmi furase inima se afla chiar acolo într-o cameră situată la capătul culoarului de la etajul al IV-lea. Adică tot atâtea zile câte trecuseră de când ne întâlniserăm. Nu ştiu dacă am zburat, dar ştiu că pluteam atunci când am ajuns în faţa uşii sale. A apărut în prag doar într-un compleu extrem de incitant compus dintr-un babydoll roz având imprimeu cu inimioare şi chilot tanga asortat. Ştiam că va urma o noapte fierbinte însă nu mă mai săturam privind-o. Dorinţa mea dintotdeauna – sau poate chiar obsesia periculoasă – fusese deja îndeplinită.
Dacă vrei să nu pierzi nimic din ceea ce va urma, atunci abonează-te AICI la Newsletterul TinaR şi afli prima de super oferta de Black Friday TinaR, ca să-ţi cumperi la fix piesele pe care ai pus ochii!
logo-tinar