miniprixŢinutele sport şi casual au devenit de mai multă vreme un „modus vivendi” pentru români, dar nu numai. Chiar şi primul-ministru apare deseori în public într-o astfel de ţinută vestimentară, eludând, până şi cele mai elementare reguli impuse de protocolul funcţiei. E posibil, totuşi, ca acesta să nu mai aibă timpul fizic necesar pentru a-şi comanda haine de „gală”, în condiţiile în care costumele par a fi dispărut complet de pe piaţă. Deunăzi, fiind invitat la nunta unui coleg de breaslă am constatat cu stupoare că nu am ce îmbăca pentru respectiva ocazie, toate magazinele de gen dispunând doar de cel mult pantaloni şi sacou.
_DSC0017Eu aş fi dorit totuşi un costum sobru şi elegant cu care să fac furori printre nuntaşi pe care nu l-am putut găsi decât la miniPrix. Este vorba despre un magazin înfiinţat cu 13 ani în urmă, care comercializează online haine pentru damă, bărbaţi şi copii, la cele mai mici preţuri din România. În acest mod mi-am putut achiziţiona costumul mult dorit, de culoare gri-petrol, din lână.
N-a fost nevoie să „umblu” prea mult prin magazin, pentru a găsi şi cămaşa potrivită. Am ales-o imediat pe cea în dungi de culoare bleu, confecţionată exclusiv din lână.
DSC_0037
În ceea ce priveşte încălţămintea mi-a fost foarte greu să optez pentru o anume pereche, având în vedere oferta extrem de bogată. M-am decis, într-un final – toamnă târzie fiind – pentru o pereche de pantofi de culoare maro, din piele naturală, atât în interior cât şi în exterior.
DSC_0101
Şi pentru că ospăţul urma să se termine târziu în noapte când temperaturile nocturne se apropie de zero grade am ales să închei comanda cu o geacă cu interior din polar şi glugă detaşabilă, de culoare neagră.
DSC_0056 copy
Iar în final descarcă aplicaţia Miniprix (pentru Android sau iOS) pentru a fi la curent cu super ofertele Miniprix!