GlittioCa majoritatea bărbaţilor detest să umblu prin magazine pentru a-mi alege ţinutele în funcţie de sezon, căci – tot precum majoritatea bărbaţilor – cel mai bine mă simt, parcă, în costumul…lui Adam! De cele mai multe ori, atunci când am, totuşi, nevoie de vreun articol vestimentar, îi prezint consoartei „mărimea” şi o las pe ea să mă „rezolve”. Efectiv, e ceea ce adoră cel mai mult, respectiv să piardă orele prin magazinele de haine. De ceva timp însă, spre surprinderea nevestei, mă „rezolv” singur…din punct de vedere vestimentar. Am ales şi eu să fac shopping, însă stând acasă comod şi relaxat, nu aşteptând încordat să se elibereze vreo cabina de probă ori acceptând ironiile sau indiferenţa vânzătoarelor. Vă mărturisesc că, la Glittio, shopping-ul virtual e…bestial. În respectivul magazin online se poate „umbla” (chiar şi în costumul lui Adam!) fără să te afurisească cineva. Ba dimpotrivă, Glittio te însoţeşte în lumea modei, într-o călătorie mirifică în care nu te plictiseşti niciodată, ajutându-te, în plus, să-ţi descoperi propria imagine şi personalitate.
lenjerie_body_effect_200500Privindu-mă cu coada ochiului în oglindă am sesizat în ultima vreme o „protuberanţă” în zona abdominală care cam dăunează…din punct de vedere estetic. Aşa că am hotărât să scap de ea cu un maieu modelator. De culoare albă, confecţionat din poliamidă şi elastan, maieul în speţă are rolul de a modela abdomenul, aplatizând burta şi asigurând o poziţie corectă a spatelui. Fără cusături laterale şi invizibil sub haine, acesta chiar dă rezultate vizibile.
repablo_ks1388-4Dacă tot am început cumpărăturile, atunci să continui îmbrăcatul cu o cămaşă Repablo. De culoare roz, aceasta este confecţionată exclusiv din bumbac, având mâneci lungi şi croi slim. Marca Repablo, adusă în România de către Glittio se adresează bărbaţilor care apreciază confortul, estetica şi calitatea. Brandul respectiv se evidenţiază printr-un design unic şi original, motto-ul său fiind: „clientul este rege”, pentru că apelează la materiale atent selecţionate pentru a satisface şi cele mai exigente gusturi.
blugiChiar dacă sunt tentat să aleg o pereche de pantaloni din stofă care să se potrivească ţinutei deja „acontate”, consider, în cele din urmă că tot o ţinută sport mă avantajează mai mult, aşa că pun ochii pe o pereche de jeans din colecţia Big Star, mai ales că aceasta răspunde aşteptărilor celor care vor să adopte un stil trendy şi atractiv dar , în acelaşi timp confortabil. Confecţionaţi din bumbac 100 %, pantalonii au o linie clasică, nefiind nici strâmţi dar nici largi.
puloverÎn fine, sunt decis să accesorizez totul cu un pulover en coeur Seaport, bleumarin – care se asortează perfect cu culoarea cămăşii şi a jeans-ilor – confecţionat exclusiv din bumbac. Respectiva piesă vestimentară se adresează bărbaţilor moderni, care preferă stilul casual lejer.
Aşadar, devino fan-ul paginii Glittio şi descoperi super oferte de Black Friday.