logo-delmag-nou2De ceva timp, mă preocupă gândul să-i fac fiului meu, drept cadou de aniversare, o tabletă la care visează cu ochii deschişi, de mai multă vreme. Deşi nu am prea mare experienţă în utilizarea respectivelor gadgeturi, mărturisesc că nu debordez de încredere în ceea ce priveşte fiabilitatea lor. Mai ales că majoritatea tabletelor cu preţuri „sociale” sunt produse româneşti având procesoare realizate de firme necunoscute din China. Tot căutând însă pe internet am dat de o tabletă cu un preţ incitant, având în vedere că vorbim de un brand: Toshiba Excite!

Calitate şi preţ – fără concurenţă!

toshNu am de gând să fac un review respectivului gadget, deşi, efectiv, reprezintă o adevărată lovitură pe piaţa din România. Cu atât mai mult cu cât nici chiar Toshiba Excite nu este perfectă: display-ul nu este unul de înaltă calitate, însă aceasta compensează prin conectivitatea ascunsă elegant în carcasă, dispunerea laterală a difuzoarelor, viteza în interiorul aplicaţiilor, procesorul consacrat şi evident preţul imbatabil având în vedere brandul.

Pentax – cel mai nepreţuit prieten al…jurnalistului

ap fotoCa ziarist, în dubla calitate de fotoreporter şi redactor la un cotidian sibian, atenţia mi-a fost captată de un aparat foto care fără îndoială ar reprezenta un colaborator de nădejde. E vorba de Pentax Optio de culoare neagră, rezistent la apă, praf, îngheţ, strivire. Caracteristicile user friendly îl urcă în topul aparatelor foto distractive şi uşor de exploatat.
Aşadar, abonează-te aici la newslatter-ul Delmag şi fii primul care află de super ofertele de Black Friday.