slide_03De când mă ştiu mi-au plăcut provocările, competiţia, concursurile de creativitate. Participând la unul dintre acestea, m-am ales, în urmă cu aproape trei ani, cu un laptop Asus. Fiind primul din viaţa mea, am ţinut la el ca la ochii din cap şi pot spune că nu m-a dezamăgit deloc. În ultima vreme însă, cel mai fidel colaborator în munca de jurnalist a început să dea semne de oboseală. Aplicaţiile şi programele se încarcă tot mai greu, indiferent de browser-ul folosit, iar autonomia încărcătorului a ajuns la mai puţin d eo jumătate de oră. Prima recomandare primită din partea amicilor, a fost aceea de a renunţa la Windows 7, sistemul de operare preinstalat în momentul livrării produsului. M-am familiarizat prea mult cu acesta spre a opta pentru un alt sistem de operare, aşa că am socotit necesar să consult şi alţi…specialişti. Tot căutând pe internet am descoperit LAPTOP GARAGE, un magazin online ce comercializează componente pentru cele mai diverse tipuri şi modele de laptop dar efectuează şi reparaţii şi service pentru respectiva gamă de produse, indiferent de brand. M-am întreţinut pe chat cu Andi, unul dintre asistenţii magazinului în speţă care mi-a sugerat că, pentru Asus a sosit momentul unei…inspecţii tehnice periodice. Înlocuirea HDD având o capacitate de doar 80 GB, cu un altul de şase ori mai mare, respectiv 500 GB era prima „operaţie” care se impunea. Apoi schimbarea încărcătorului era la fel de necesară pentru a-mi asigura o autonomie tot de vreo şase-şapte ori mai mare. La capitolul „operaţii estetice” am socotit că era potrivită şi o geantă în care să-mi păstrez ori să-mi transport „bijuteria”!

De ce Hard Disk de 500 GB?

western-digital-500gbHard Disk-ul (HDD) este principalul dispozitiv de stocare al unui calculator personal, cea mai importantă parte a software-ului fiind stocată aici, începând cu sistemul de operare. Contează aşadar foarte mult capacitatea de „înmagazinare” a HDD-ului şi viteza de rotaţie (în cazul de faţă 5400 rpm). De menţionat că produsul achiziţionat de la Laptop Garage, având o garanţie de 12 luni, este compatibil atât pentru laptop-uri cât şi pentru notebook-uri. Ar mai trebui spus că Hard Disk-ul de 2.5 inch necesită o alimentare de numai 5 V, spre deosebire de cel de 3.5 inch, care nu poate funcţiona decât cu 12 V, rezultând aşadar, un consum mai redus de energie.

Cum alegem încărcătorul potrivit?

model-eee-pc-1001ha„Banalul” încărcător al laptop-ului numit şi adaptor AC/DC trebuie utilizat în mod corect şi cu atenţie, pentru că altfel există riscul arderii plăcii de bază. De aceea, la achiziţionarea unui încărcător nou trebuie avut în vedere ca mufa de conectare cu laptopul să fie identică cu cea originală şi, de asemenea, să scoată acelaşi voltaj, amperajul nefiind esenţial în respectiva „ecuaţie”. Din aceste motive se recomandă întotdeauna achiziţionarea unui încărcător nou, original, oferta în acest sens fiind foarte bogată la Laptop Garage. Produsul de livrează cu cablu de alimentare la priză, fără taxe de transport şi având o garanţie de 12 luni.

Un laptop bun se cunoaşte după…geantă

16inch (1)Cel mai la îndemână accesoriu pentru „supraevaluarea” laptop-ul dumneavoastră este geanta în care acesta poate fi păstrat şi transportat. Există pe piaţă numeroase modele, în diferite nuanţe de culori, personalizate pentru damă sau bărbaţi, însă la Laptop Garage avantajul constă în faptul că modelul din polyester oferit, este compatibil pentru orice tip de laptop până la 16 inch. Geanta dispune de un buzunar exterior pentru accesorii şi încărcător precum şi de cordon pentru purtarea sa pe umăr.
Aşadar, devino fan-ul paginii de Facebook Laptop Garage pentru a beneficia de super oferte!