CRISTI BUDEvenimentul rutier înregistrat luni seara la ieşirea din comuna Blăjel, în care două camioane s-au ciocnit frontal, rezultând vătămarea corporală gravă a şoferului care a generat accidentul a fost pe punctul de a mai face o victimă colaterală. Aflat chiar în spatele camionului lovit, Cristian Bud (foto), atacantul de la Gaz Metan, revenit pentru a treia oară la Mediaş, a evitat în ultimul moment coliziunea. „Am fost în spatele camionului şi am văzut cum TIR-ul alb a intrat frontal în celălalt. Am tras tare dreapta ca să nu intru şi eu frontal în camion. Am doar ghinioane, mă bucur că nu am păţit nimic şi nu m-am lovit mai tare”, a declarat atacantul gazist. Într-adevăr, Cristian Bud a trecut prin mari încercări în ultimii doi ani. Astfel, după ce a stat departe de gazon aproape un an, în urma unei accidentări suferite la un meci de Cupa României disputat la Timişoara, anul acesta a pierdut primul copil, un băieţel, decedat la câteva zile după naştere.