1. Frunză verde bob de rouă
Mi-am luat maşină nouă.
Nouă-i pentru România,
Da-i rulată-n Germania!
AutoHut2. Am amici care mi-au zis
Că-i o maşină de vis
Doar pentr-o invidioasă
Marca-i pare păcătoasă!
3. Spune că nu-s piese de schimb
N-apuc prea mult să mă plimb
Am să stau cu ea-n garaj,
Ţeapănă-n kilometraj.
4. N-am vrut să par necioplit
Aşa că nu i-am dat…flit!
I-am spus doar că am soluţii-
Surse pentru achiziţii.
5. N-am exagerat deloc
Piese auto am pe loc.
C-un click pe AutoHut
Ai să vezi că rămâi mut!
univ5656. Magazin online dotat
De-orice grijă te-a scăpat!
Piese-n stoc are, să ştii,
Vreo două sute de mii.
7. Orice marcă de maşină
Coupe, combi sau berlină
Atunci când este defectă
Chiar ai reţeta perfectă!
8. Shopping online se numeşte
Şi într-adevăr uimeşte.
Stai comod la tine-n casă
Şi primeşti piesa aleasă!
9. Într-o zi ţi se livrează
Tot ce te interesează.
Ba încă şi gratuit,
Ai doar piesa de plătit!
10.Deci comandă dacă vrei
De patru sute de lei.
Şi mai mult dacă doreşti,
Dar transportul nu-l plăteşti!
11.Să ştii că nu-i jucărie,
La produse-ai garanţie.
Nici nu te-ai înregistrat
Comanda s-a procesat!
univ48912.Magazin universal,
Site-ul ăsta-i colosal.
Şi chiar dacă-i virtual,
Interesu-i general!
13.Pe e-mail de te-abonezi,
Oferte de n-ai să crezi,
Vei primi-n mod regulat
Cum încă n-ai mai aflat!
14.Preţurile că sunt mici
Poţi să verifici aici.
Pe loc le poţi compara
Şi apoi doar cumpăra!
15.Iar acum de ai răbdare
Hai să facem o-ncercare,
Alege marca, modelul
Şi ai piese de tot felul.
16.Pune-le-apoi în coş, vere,
Doar dacă-ţi face plăcere.
Dacă nu, mergi mai departe
După…iluzii deşarte!!!