21670S-a întâmplat în acest week-end la Sibiu, când doi tineri care și-au organizat nunta la restaurantul Forever s-au văzut “dublați” de o altă pereche, în același local. Andreea și Tobias au dat acontul pentru sala de nunți încă de la începutul anului. O nuntă restrânsă, de 50 de persoane. Cu doar trei zile înainte de cel mai important eveniment festiv din viața lor au primit un telefon de la reprezentanții restaurantului, care le-au oferit două alternative: fie să accepte ca o parte dintre mesele din local să rămână “la liber”, adică să fie disponibile pentru clienții de ocazie, fie ca petrecerea să includă încă un eveniment. “Ni s-a spus, iniţial, că e vorba de o cununie care a avut loc cu ceva timp înainte, iar acum nu se ţine decât o masă mică pentru familie, ceva de genul 15 persoane. O oră, două, după care rămânem singuri. Decât să fie un du-te vino continuu, cu mesele la liber, am zis că mai bine aşa”, spune Andreea. La 40 de minute după ce au ajuns la restaurant, invitaţii au avut o surpriză de proporţii: “după nici 40 minute (ştiu după vornicul care a zis o rugăciune pt deschiderea mesei) a apărut…..o altă nuntă! Da, exact! o altă mireasă şi un alt mire împreună cu alaiul lor….mă frecam la ochi, nu îmi venea să cred…”, scrie o prietenă a cuplului, pe blogul micuta-agenda-rosie.blogspot.ro. Invitata a postat, de altfel – cu acordul mirilor – şi două filmuleţe de la eveniment, în care se vede clar cum la dans au ieşit două mirese, ambele îmbrăcate în rochie adecvată momentului. “Eu poate nici nu aş fi pus aşa la suflet, dacă doamna cealaltă nu ar fi fost îmbrăcată tot în mireasă. Vă daţi seama cum e, în ziua nunţii tale, să fie încă o mireasă în acelaşi local. Eu am încercat să întreţin atmosfera toată seara, pentru invitaţii mei, dar toţi se întrebau ce se întâmplă, cum se poate aşa ceva”, a spus Andreea. Reprezentanţii restaurantului spun, în schimb, că niciuna dintre cele două perechi nu a fost sinceră când şi-a acontat evenimentul. “Mama tinerilor a rezervat, iniţial, o masă pentru botez. Noi nici nu am ştiut că dânsa va veni mireasă, nici nu i-am aşteptat la uşă cu şampanie, aşa cum facem de obicei, puteţi să întrebaţi pe oricine. Eu atât vă spuna: vina nu este a noastră, a restaurantului, nici a personalului. Mie nu mi s-a mai întâmplat niciodată aşa ceva şi voi avea mult mai multă grijă de acum încolo”, a declarat Silvia Coman.Andreea, prima mireasă, recunoaşte că, iniţial, era vorba doar despre botezul celui de-al doilea copil pe care îl au, însă au hotărât ulterior să organizeze şi o nuntă pentru familie, mai ales la insistenţele soţului. Andreea spune, în schimb, că restaurantul a fost anunţat. “Eu atâta vă spun: ce mireasă îşi organizează nunta de vineri până sâmbătă? Iar cea de-a doua doamnă, despre care ei spun că a fost mireasă, eu nu consider aşa. A fost o rochiţă crem, dar nu de mireasă”, mai spune Silvia Coman. Mirii nu au solicitat despăgubiri bănești și susțin că, atâta timp cât reprezentanții restaurantului își vor cere scuze în mod public, nu vor alerta autoritățile cu privire la evenimentul de duminică.