tomate-buzau-50_3466De la covera mi-am luat recent un aparat de sudura foarte bun. Sunt multumit de alegerea facuta si d-abia astept sa il incerc. Vreau sa fac un nou solar mult mai rezistent din fier. Cred ca acest aparat de sudura imi vafi de mare folos. Mi-am mai luat odata cu aparatul de sudura si niste seminte de legume. Le-am pus in gradina si astept sa vad ce o sa iasa. Sunt curios cat de bune snt fiindca am pus si ingrasamant natural ca sa creasca mult mai repede. Pana atunci eu trebuie sa termin solarul la care lucrez de foarte mult timp. 3 aparate de sudura am stricat la el asa ca sper ca cel de la covera sa fie mult mai rezistent. Iti recomand si tie produsele de pe covera. Eu am vazut aici foarte multe lucruri interesante. Preturile sunt foarte bune mai ales pentru cei care vor niste lucruri de calitate. Cumpara-ti si tu cele mai bune seminte de legume de pe covera.
Recomand seminte de legume si aparat de sudura!