salMama mea si-a luat o lenjerie de pat dela Salterra si cand am vazut-o mi-a placut foarte mult. Mama mi-a facut-o cadou mie si am fost foarte surprins de materialul din care este facut lenjeria. Am intrebat-o de unde a cumparat-o si mi-a spus ca a dat comanda pe net. Am cautat si eu lenjerii de pat online si am gasit foarte multe modele interesante pe site-ul celor de la salterra. Acum pot sa imi iau si eu toate produsele de care am nevoie pentru dormitorul meu online. Imi place ca au niste preturi avantajoase si produsele sunt de cea mai buna calitate. I-am luat si mamei mele o lenjerie de pat sa i-o fac cadou de Craciun. Sunt sigur ca ii va placea fiindca este o lenjerie colorata si foarte frumoasa. Iti recomand si tie saintri pe site-ul celor de la salterra fiindca au foarte multe lucruri de calitate. Aici gasesti tot ce vrei la cele mai mici preturi.
Recomand lenjerie de pat de la Salterra si saltele 180X200!