img41971_04072007144503Imprimantele HP continuă să mă uimească pe zi ce trece. Am avut până în momentul de faţă o imprimantă de la firma aceasta şi am rămas plăcut surprins de faptul că la patru ani după folosire încă funcţionează la parametri normali, iar acest lucru m-a făcut să cumpăr încă una pentru a o folosi la birou. Este un lucru foarte bun să ai la îndemână o imprimantă, scanner, xerox atunci când lucrezi într-un birou şi ai nevoie să foloseşti aceste device-uri.
Pe lângă faptul că aceasta este ieftină şi bună (în acelaşi timp) poţi găsi şi cartuşe imprimantă hp la preţuri foarte bune. Legat de cartuşe, am căutat în câteva magazine din oraş cartuşe pentru imprimanta hp şi am văzut că majoritatea sunt mult prea scumpe faţă de cele pe care le-am cumpărat, într-un final, din magazinul din care am achiziţionat şi imprimanta.
Tot uitându-mă de cartuşe am văzut pe un site de produse IT că îţi poţi cumpăra un sistem de alimentare ciss hp cartuşeria – site-ul acesta are preţuri foarte bune pentru majoritatea produselor, iar odată ce comanzi mai multe produse poţi beneficia şi de o reducere frumuşică.
Recomand toner xerox cartuseria şi imprimanta laser cartuseria.