logo-evoMAG-ios-android-sarbatoriStudent fiind, săptămânal mi se întâmplă să am proiecte de scris, articole de scos și cursuri de copiat, iar resursele pe care le obișnuiam să le investesc atât ca timp, cât și ca bani erau foarte mari. Până într-un moment anume când m-am hotărât că a venit momentul să îmi cumpăr o imprimantă care să mă ajute să le fac pe toate fără a mai irosi bani și timp. Și am decis că am nevoie de o imprimantă multifuncțională – care printeze, să scaneze și să xerozexe. Zis și făcut.
Ieșirile mele în oras au început să fie doar de plăcere, dar deseori mă confruntam cu situația că aveam nevoie de Internet pentru a găsi ceva rapid. O perioadă am folosit smartphone-ul meu, însă îmi era greu să citesc și resimțeam disconfort la nivelul ochilor. Și atunci m-am gândit – am nevoie de o tabletă. Am căutat una care să fie rezonbilă ca preț, dar în același timp să aibă caracteristici bune.
Recomand imprimanta Samsung si tableta Horizon!