link_133Doctorul mi-a recomandat sa ii iau bebelusului meu care are doar o luna, lapte praf nan 1. Acesta este un lapte special recomandat pentru bebelusi nou nascuti carenu mai sunt hraniti direct de la san. Este foarte sanatos pentru cel mic si contine tot ce are nevoie bebelusul pentru a creste mare si sanatos. Eu ii iau copilului meu tot ce este mai bun si ceea ce are nevoie pentru a se dezvolta asa cum trebuie. Acest lapte l-am achizitionat si inca il mai iau de la un magazine bebelusi foarte tare. Pe maminet au cele mai bune produse pentru bebelusi. Iti recomand si tie sa ii cumperi bebelusului tau cele mai bune produse. Cel mica e nevoie de atentia ta mai ales in primele luni de viata. Cumpara-i si tu tot ce are nevoie la cele mai mici preturi doar de pe maminet. Este un site de incredere si are foarte multe produse de calitate.
Recomand lapte praf nan 1 din magazin bebelusi!