wallpaper-01-1920x1200Cel mai bun amic al meu si-a cumparat un mercedes sprinter. Am iesit la o plimbare pana la munte intr-un weekend atunci cand a dat zapada. Am vrut sa vedem cat de bine se misca masina pe un traseu plin de zapada si gheata. Masina s-a descurcat foarte bine si am fost amandoi multumiti de motor si cat de usor se poate conduce. Am cautat si eu pe site-ul celor de la tiriac auto si am gasit si alte masini la fel de puternice. De exemplu, este pe site un ford ka care are niste specificatii foarte interesante. Iti recomand si tie insa Mercedes sprinter-ul fiindca dupa cum am mai precizat este o masina utila pentru orice. Este o masina incapatoare si foarte buna pentru cei care vor sa isi cumpere o masina puternica si spatioasa. Doar de la tiriac auto poti sa achizitionezi aceste masini la un pret foarte mic. Am vazut ca reducerile de aici intrec orice alta firma concurenta. Cred ca merita sa iti cumperi o masina noua si sa renunti la vechea masina pe care poate ai primit-o mostenire de la bunici.
Recomand mercedes vito sau ford mondeo!