servicii-veterinare1Toata familia mea iubeste animalele si ne plac atat de mult incat la tara avem peste 10 pisici si 6 caini. Mie imi plac foarte mult pisicile si mi-am luat si una siameza la bloc. Intr-o zi am iesit cu ea la plimbare prin parc insa un nebun care conducea foarte repede a dat peste ea si i-a rupt un picior. Am avut mare noroc ca stau aproape de un spital veterinar Mobile Vet. Am dus repede pisica la spital si doctorii de acolo au facut o treaba buna. I-au pus un ghips iar dupa aproximativ o luna micuta mea Pusy si-a revenit complet. Sunt foarte multumit de amabilitatea si profesionalismul de care au dat dovada domnii doctori de la spital. Chiar mi-au adus acasa pisica intr-o ambulanta speciala. Cele mai bune ambulante veterinare Mobile Vet in care au echipamente special pentru animalutele noastre. Va recomand si voua sa apelati la serviciile acestei clinici care vas ta la dispozitie 24 din 24 de ore. Eu sunt multumit de serviciile care le fac animalelor si ajutorul pe care il ofera tuturor animalutelor aflate in pericol.
Va recomand spital veterinar Mobil Vet si ambulante veterinare Mobile Vet!