SantoriniSunriseIn acest an, in planurile mele pentru vacanta de iarna, sunt incluse tari precum Grecia sau Japonia deoarece in Grecia nu am mai fost de cativa ani, iar in Asia imi doresc sa ajung inca de cand eram mic copil. Momentan studiez ofertele companiilor de turism si ascult pareri din partea apropiatilor si chiar din partea unor utilizatori ai unor forumuri din Romania sau din alte state. Totusi, ‘balanta’ se inclina catre vacanta in Japonia, datorita minunatele locuri ce pot fi vizitate acolo (nu ca in Grecia nu ar exista), dar si din cauza faptului ca nu am vizitat pana acum partea aceea a globului.

Parti ale acestui stat, precum Matsuyama sau Shikoku sunt intr-adevar de vizitat deoarece, in urma acestui lucru, pe viitor ne va ramane o amintire foarte placuta si o imagine vizuala de nedescris.
In urma cautarilor pe anumite site-uri de turism, am gasit o oferta foarte interesanta pentru Terminal Hotel Matsuyama, loc de cazare de lux si care nu necesita un buget foarte ridicat. Asadar, urmeaza sa apelez la o companie de turism pentru inchirierea a doua locuri pentru o vacanta in Japonia, astfel incat sa vin cu amintiri foarte frumoase.
Recomand oferte Grecia si oferte Japonia!