4488De curand un vecin de-al meu a venit cu o papusa in mana. Initial am ras de acesta insa mi-am dat seama ca rad degeaaba. Intrebat fiind ce cauta cu o papusa in mana, acesta a raspuns pe nerasuflatelea ca este ziua unei nepoate de-a lui care are 4 ani. Daca stau bine sa ma gandesc, la varsta de 4 ani nu prea ai avea ce cadou sa faci unui copil care abia a invatat sa mearga. In plus, o papusa care are o bavetica si un biberon pentru un copil de numai 4 ani este un prieten de companie in momentele cand nu are ce sa faca, atunci cand se plictiseste. Daca stau bine sa ma gandesc si eu cand eram mic ma duceam sa ma joc cu masinile afara cu baietii si sfarsam prin a ma juca cu papusile fetelor pentru ca baietii ori plecau sa manance si nu se mai intorceau ori nu ii mai lasau ai lor parinti din motiv ca fie este prea frig, fie trebuie sa-si faca baie si sa se puna sa doarma. Va recomand masini cu telecomanda si saniute bestkids.ro!