eyelove1day1_bigAm luat de pe net niste lentile de noapte foarte interesante. Mi le-a recomandat un amic care mi-a spus ca aceste lentile sunt perfecte pe timp de noapte fiindca se vede totul intr-o forma interesanta. La cat de bine le-a promovat m-a facut si pe mine sa imi cumpar o pereche de lentile. Mai mi-am luat alaturi de acestea si lentile pure vision fiindca am nevoie cand merg la serviciu sa imi protejez ochii lucrand aproape 10 ore incontinuu pe calculator. Toata lumea prefera in ziua de azi sa poarte lentile de contact. Mie imi plac cele de calitate care nu imi irita ochii fiindca am avut odata niste lentile de am zis ca orbesc. Mi-au iritat un ochi atat de tare ca 1 saptamana nu am vazut nimic cu el. Iti recomand si tie optiness fiindca aici gasesti foarte multe produse de calitate la cele mai bune preturi. Trebuie sa incerci si tu neaparat lentilele colorate fiindca sunt foarte tari.
Recomand lentile de contact zilnice si lentile de contact pure vision!