farmec-250x2501. Chiar dacă nu sunt femeie
M-aprind de la o scânteie
Şi iubesc ca o paiaţă
Tot ce e frumos în viaţă.
2. Mă-ndrăgostesc, o spun drept
Şi nu am niciun precept
De-orice damă-n general,
Cu un farmec natural.
3. Chiar nu-mi plac siliconate,
Buze groase, injectate
Eu prefer doar vinul sec
Şi femeia cu farmec.
4. După cum bine se ştie,
Farmec e şi-o companie
De peste-o sută de ani
Are-n lume mii de fani.
5. Pe twitter, facebook sunt mulţi
Tinerei dar şi adulţi
Ce-i găsim şi-n magazine
Cu Farmec s-arate bine!
6. Poţi intra şi tu în club,
Chiar tiptil ca un hulub
Cu farmec să povesteşti
Cum ştii tu să te-ngrijeşti.
timeline_farmec_natural_giulia7. Şi de ai farmec redus
Poţi concepe un produs
„Magalben” e pentru piele
Magie din gălbenele!
8. Încă din antichitate
În orice veche cetate
Planta era o minune
Şi era la toate bune!
9. „Marargan” nu e tabletă
Ci ulei pentru subretă
Venită fix din Maroc
Cu argan din iarmaroc.
10.Ăsta-i arbore de soi
Ce nu creşte pe la noi
E aurul din deşert
În frumuseţe expert!
11.Hai să-i spunem „Aversos”
Chiar de n-o suna frumos
Cremei din Aloe Vera
Planta veche de pe Terra.
12.SOS-prim ajutor
Se spune măgulitor
De-aproape patru milenii
De când vindecă oamenii!
13.Iar în final am un sfat
Pentru oricare bărbat
De 8 Martie nu bea
Du-te cu Farmec la ea!

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013.