cars-2-set-2-masinute_1_produsIncep prin a va spune ca au fost unele dintre favoritele mele. Favoritele mele in privinta sau mai bine zis, au fost cele mai urmarite desene, in timpul copilariei mele. Si aici ma refer la episoadele si desenele Cars. Mai nou, pentru ca au vazut ca prinde desenul, au scos si film, dar si jucarii cars. Treceam acum cateva zile pe langa un magazin de jucarii si ce sa vezi. Am gasit, spre surprinderea mea, o plastilina ceva mai interesant. Se numeste plastilina play doh. Acum nu stiu cat de originala este, in comparatie cu firma care produce celebra plastilina, dar femeia de la magazine mi-a garantat ca plastilina poate lua si forma unei masini. Asadar, daca vreti sa-i faceti o surpriza placuta copilului dumneavoastra, cred ca ati putea face un mic efort si sa-i cumparati plastilina play care ar putea lua o forma a unei masini. Masinile Cars, de ce nu! Recomand jucarii cars şi plastilina play doh.