coltar-extensibil-sofiaUn prieten bun s-a angajat un magazin de mobiliere, decoratiuni in stilul vintage. Ieri cand am venit de la facultate am zis ca in drum spre casa sa trec sa-i fac si lui o vizita sa vad cum lucreaza, sa stau de vorba putin cu el si alte lucruri asemanatoare.
Cand am intrat in magazin am ramas clar uimit de produsele ce le aveau etalate prin magazin, deoarece sunt adeptul stilului acesta si imi place la nebunie sa ma uit peste obiectele de tip vintage. Odata intrat in magazin am si uitat sa stau de vorba cu el si pur si simplu ma uitam zambind la produsele de pe stoc, pana cand m-a vazut si m-a strigat. Cand am intors capul am inceput sa rad in hohote, deoarece chiar nu mai stiam de ce am ajuns in magazinul respectiv.

In fine, a luat si el o pauza de 15 minute, timp in care am stat de vorba afara, fumand o tigara, iar dupa aceea i-am spus sa-mi zica si mie cand au oferte promotionale fiindca vreau sa cumpar ceva. Imediat a ‘sarit din schema’ si mi-a aratat o masuta de cafea care mi-a pus pur si simplu capac.

Deci de la a ma duce la un amic la munca pentru a sta de vorba si pana la a cumpara un produs din magazinul in care lucreaza, totul intr-o ora, mi se pare foarte amuzant si ciudat. Recomand coltar extensibil si fotolii extensibile.