logo_newDe fiecare data cand merg intr-un magazin de jucarii cu fiul meu, de fiecare data acesta imi aminteste cat de greu e sa fii tata de baiat. Nu mi-o spune direct, stati linistiti, insa de fiecare data imi cere sa-i cumpar o jucarie complet nepotrivita lui. Imi amintesc prima data cand am mers cu el in magazinul respectiv, mi-a cerut sa-i cumpar un set de papusi. Da, ati auzit bine, fiul meu a cerut sa-i cumpar un set de papusi. Am incercat sa-i explic eu ca acelea sunt jucarii destinate fetelor, insa nu a vrut sa inteleaga, asa ca nu am avut de ales si i l-am cumparat. Acasa am ramas fara cuvinte cand am afat ca motivul pentru care a vrut un set de papusi a fost ca sa le rupa capul si membrele. Am fost terifiat de ce a facut, dar am si respirat linistit, intrucat nu as fi acceptat ca baiatul meu sa se joace cu papusile.

De data aceasta, cand am mers cu el in magazin sa-i cumpar o jucarie, m-a luat de mana si m-a dus in raionul cu carucioare copii. Am incercat iarasi sa ii explic ca aceste jucarii nu sunt potrivite lui, insa nu a vrut sa asculte. Stiind de intamplarea cu papusile, am pus piciorul in prag si l-am dus in raionul cu soldatei si masinute, explicandu-i ca acestea sunt jucarii potrivite baietilor. Culmea, si-a ales o masinuta, fara sa inceapa sa planga. I-am cumparat-o si am plecat multumiti amandoi din magazin, eu ca si-a ales o jucarie potrivita baietilor, iar el, ca a mai adaugat o jucarie la colectia sa de jucarii pe care urmeaza sa le strice. Va recomand jucarii educative si sanie de plastic pentru copii!