hypercubic-it-service-piese-laptop-sracCaut de ceva timp un magazin de service laptopuri pentru a-mi repara laptopul. Nu sunt sigur ca e stricat, insa pare sa se miste greu, mult mai greu decat se misca in primele luni. Laptopul nu are niciun an, insa cred ca cel mai bine ar fi sa-l duc la un service, sa imi spuna cei de acolo ce anume e in neregula cu el. Deocamdata nu am gasit niciun magazin decent care sa se ocupe cu acest lucru, de fiecare data cand gaseam un service de laptopuri cerand parerea unui prieten care cunoaste aceste firme, iar acesta sfatuindu-ma sa nu il duc la firma respectiva.

Astazi insa, am gasit un magazin de service laptopuri interesant, care pare sa trateze cu seriozitate munca pe care o efectueaza, asa ca i-am cerut parerea prietenului meu. Cand a auzit de firma de care am aflat, prietenul meu mi-a spus ca in materie de service laptopuri HyperCubic e alegerea perfecta. S-a scuzat ca nu mi-a putut-o recomanda mai devreme, insa uitase de ea si si-a amintit abia acum, cand i-am povestit de ce magazin am gasit. Sper sa ajung zilelele acestea in magazinul lor pentru a le cere parerea si sper sa-mi zica exact care e problema laptopului si sa si o poata remedia. Sunt sigur ca nu ma vor dezamagi, intrucat prietenul meu a avut numai cuvinte de lauda pentru ei. Recomand cu toata caldura HyperCubic reparare placa video.