Aurelia-Visinescu-Artisan-White-Artisan-2011_mareAstazi lucram la promovarea unui website, deoarece lucrez pe partea de internet marketing si am vazut ca, mai nou, gasim vinuri online. Cand am vazut un site de genul imediat am intrat sa vad despre ce este vorba deoarece eram chiar curios. Acesta este un site tip magazin online unde putem gasi vinuri Jidvei, dar si alte marci precum Recas, vinuri spumante si asa mai departe.

Nu pot spune ca sunt foarte mare bautor de vinuri, insa, atunci cand beau un vin imi place sa-l beau cum trebuie, sa fie pe placul meu si sa fie destul de vechi (nu exagerat).

Spre exemplu niciodata nu mi-au placut vinurile albe, mai ales cele demidulci sau dulci.

Am ramas putin uimit vanzand acest site, deoarece sunt curios cum poti vinde vinuri printr-un magazin online. Am mai auzit de licitatii online de vinuri, dar este cu totul altceva. Probabil sunt pastrate intr-o crama si cineva si-a deschis un website pentru a le comercializa. Acum doar cei care se ocupa de site stiu mai bine despre ce este vorba. Recomand vinuri online evino si vin jidvei evino.