husa_google_nexus_7_2_fSe pare ca nici Samsung-urile nu sunt atat de rezistente pe cat se aude. Am scapat un samsung s3 pe gresie acum doua zile si pot spune ca s-a facut ‘varza’. Display-ul s-a distrus, deci momentan nu pot face nimic cu el. Am fost astazi la orange shop de unde l-am cumparat fiindca plateam si asigurare pentru el in cazul in care acesta se strica. Cei de la orange mi-au spus ca daca nu vor putea repara telefonul or sa-mi dea altul in schimb, insa, nu vor mai putea sa-mi faca asigurare pe viitor. Evident, m-a durut undeva de asigurare pe moment fiindca eu vroiam clar telefonul inapoi, bun, fara probleme.

Mi-au spus sa revin intre 3-5 zile lucratoare pentru a vedea daca se mai poate face ceva la acel telefon sau daca sunt nevoiti sa-mi dea altul nou. M-am simtit foarte bucuros, insa, am zis sa-mi iau niste masuri de precautie, asa ca am cumparat in momentul respectiv husa tableta si husa Samsung galaxy s3 i9300 pentru a-l tine mai sigur pe viitor. Oricum nu ca doresc sa patiti ce am patit eu!