logoDe două zile încercasem într-una să găsesc o jachetă pe placul meu, mergând prin magazinele de articole vestimentare foarte cunoscute, pânî când mi-a venit o idee. Să caut şi pe internet, poate găsesc ceva ce-mi place. Am deschis browser-ul, am accesat google, am scris „geci de firmă bărbaţi” şi nici nu a trebuit să caut mult, că imediat am găsit un site de jachete online. Nu am găsit nimic care să îmi placă, aşa că am trecut la următorul. Şi tot aşa, vreo 5-6 site-uri până am ajuns pe unul promiţător.

Am căutat timp de vreo câteva minute printre articole, până când am găsit o geacă ce parcă îmi făcea cu ochiul. Preţul era unul decent, aşa că nu am ezitat şi am dat comanda. Ziua următoare, ce să vezi, primesc telefon de la curier că mi-a venit coletul. M-am întâlnit cu persoana respectivă, mi-a dat coletul, am plătit, am lăsat şi un mic bacşiş, fiind profund mulţumit de jachetă, şi m-am întors acasă. Concluzia este următoarea: e minunat ce poate face internetul. Recomand cu multă căldură jachete pentru barbati şi deopotrivă jachete femei.