DSC_0033Teoretic, dupa calendar, suntem in mijlocul toamnei, insa, practic vorbind cred ca ne apropiem de vara. Totusi, vad ca majoritatea magazinelor verstimentare au inceput sa isi umple raioanele cu haine pentru iarna. Este un lucru bun, deoarece caldura sigur mai tine mult si chiar si asa tot trebuie sa vina iarna, iar o reinnoire a garderobei nu strica deloc.

Tinand cont de faptul ca inca sunt preturile bune in magazine am zis sa ies la shopping cu o prietena fiindca vroiam sa-mi iau ceva dragut, insa, cel mai important aveam nevoie sa ma relaxez putin fiindca munca m-a rupt saptamanile astea. Dupa cateva ore bune de cautari am ramas profund dezamagit, deoarece majoritatea hainelor nu erau pe gustul meu, iar cele care erau nu mi se potriveau ca si marime. Foarte naspa!

Totusi am reusit intr-un final sa-mi iau ceva de incaltat, o caciula de barbati si i-am luat si lui fratemiu o geaca de iarna pentru copii fiindca imi placea la nebunie.

Cand am ajuns acasa am inceput sa arunc o privire pe magazinele online fiindca tot vroiam sa-mi cumpar ceva fain si am ramas pur si simplu uimit de preturile care erau pe unele site-uri de tip eCommerce. Pe langa preturi existau si majoritatea marimilor, iar calitatea pot spune ca este ok din ce am auzit pe forumuri. Recomand ghete de iarna barbati si de aceeasi calitate ghete din piele intoarsa barbati.