Florin Cioabă s-a ocupat personal de pregătirile pentru 8 Martie. A mers la piaţă, de unde a cumpărat flori pentru soţie şi nurori. „Este o zi în care trebuie să serbăm femeile pentru că ele sunt, aşa cum spune şi în sfânta scriptură, un ajutor pe care l-a făcut Dumnezeu pentru soţi. În fiecare an vin personal, aici băieţii noştri sunt cei care fac cea mai mare bucurie în tot oraşul, pentru că romii sunt cei care vând flori”, a spus Florin Cioabă. Pentru regină, Cioabă a ales orhidee imperiale iar pentru nurori, buchete de trandafiri. A cheltuit aproximativ 300 de lei, şi a cumpărat chiar de la vânzătorul al cărui chioşc cu flori a fost călcat de hoţi miercuri dimineaţa. De cea mai mare surpriză a avut însă parte Maria Cioabă, soţia regelui Cioabă. Aceasta a primit un colier de aur, dar şi o stea care îi poartă numele. „Regina mea, de astăzi, are în constelaţia reginei, sus, în cer, o stea care îi poartă numele”, a spus Cioabă, care s-a declarat la fel de emoţionat şi acum în preajma soţiei sale, după mai bine de 40 de ani de căsnicie. „Întotdeuna când mă apropii de regină am emoţii, după 42 de ani de căsătorie încă mai am emoţii. De la 14 ani m-am căsătorit, la 15 ani am avut primul băieţel, îi mulţumesc lui Dumnezeu că mi-a dat o soţie deosebită, în anii ăştia a fost alături de mine la greu, la bucurii, la necazuri”, a adăugat Florin Cioabă. Steaua are certificat de înregistrare de la Registrul Astronomic, iar soţia sa a fost, de asemenea, foarte emoţionată.