Orice blogger care se respectă participă odată pe an la cel mai reprezentativ, complet și complex concurs rezervat acestora – SuperBlog! Am spus-o și o repet, toate celelalte pseudocompetiții de gen sunt apă de ploaie, pentru că premiile nu se acordă pentru talent ci pentru priceperea de a-i câștiga pe organizatori. Un uriaș numit PeriFERIgerilerimini afirma – cu referire la un oarecare Mircea cel Bătrân (în compilări!) sau Alexandru cel Bun (de gură!) – că în blogosferă contează omul și nu…produsul. Iată că la SuperBlog contează deopotrivă omul și produsul acestuia. N-am performat în mod deosebit la această ediție deși, față de precedenta, am urcat 20 de locuri în clasament. Adică am obținut un voucher de aceeași valoare cu a mult mai cunoscutului…blogatu.ro! Plus o noapte de cazare la NH Hoteles, stabiliment de patru stele din București, unde o cameră costă 123 de euro. Nu m-aș fi lăudat cu această performanță dacă nu aș fi sesizat oftica lui daninho (cel care se pare că a fost mai mult decât mentorul inegalabilului Cătălin Ilea, superbloggerul ce de-abia a prins lotul de 50 de finaliști, care devin laureați ai SuperBlog. Eu m-am clasat pe locul al 25-lea din cei peste 200 de participanți (respectiv 72 de finaliști), în timp ce celălalt participant local doar pe locul…45! Nu așteptam ca acesta să remarce blogul de față, pentru că nu are gadgeturi și nici briz-brizuri care să-ți ia ochii. E un blog simplu, cu conținut la fel de simplu dar…la obiect. Nu aștept să mă citească raka, daninho (pentru că nici eu nu citesc blogul lui care a obținut – așa cum a obținut! – locul I la secțiunea de sport a Medias Blog Awards 2011) și nici alți epigoni! Eu deja am rețeta pentru a mă clasa pe podium la viitoarea ediție a SuperBlog. Iar asta pentru că mă recomandă talentul și nicidecum relațiile! Iată aici rezultatele finale ale SuperBlog 2011.