Cu toate că a împlinit doar 21 de ani de la constituire, concernul taiwanez ASUS (prezent din 2008 şi în România) şi-a asigurat deja un loc de frunte în rândul producătorilor mondiali de tehnologie informatică şi electronice. Compania, al cărei nume este derivat din cuvântul Pegasus (calul înaripat din mitologia greacă) a ajuns să înregistreze – în 2009 – venituri de peste 20 miliarde de $. Unul dintre motivele pentru care aceasta continuă să se menţină în top îl constituie prezenţa constantă şi apreciată în Social Media, respectiv în principalele site-uri frecventate de utilizatori: Facebook, Twitter, YouTube, platforma SuperBlog şi un newsletter dedicat. În cadrul etapei a 31-a a concursului SuperBlog, participanţii sunt invitaţi să-şi prezinte părerile în legătură cu prezenţa ASUS în spaţiul virtual şi să alcătuiască un top al platformelor unde acesta este, efectiv, nelipsit. Personal consider că ASUS este lider detaşat pe Facebook, acolo unde are peste 8.000 de fani (like) şi cam tot atâţia vorbesc despre el. Cuprinde informaţii şi articole de ultima oră, fotografii precum şi un…cod secret pentru ultimii prieteni sosiţi. La fel de bogat în conţinut este şi Newsletter -ul dedicat, pe care l-aş plasa pe locul al doilea. Toţi cei interesaţi de ultimele noutăţi în domeniu se pot abona spre a le fi remise pe site-urile proprii sau pe adresele de e-mail. Podiumul acestui clasament sui-generis ar trebui încheiat de Twitter extrem de bogat în imagini, videoclipuri, promoţii şi oferte. Pe cel de-al patrulea loc aş plasa platforma SuperBlog care este cea mai “asaltată” cu prilejul megaconcursului de sfârşit de an, ajuns la cea de-a patra ediţie. Ultimul sosit în “branşă” canalul de YouTube nu ar trebui să deţină ultimul loc, având în vedere că în doar trei luni au fost postate aproape 500 de videoclipuri dedicate. Din păcate însă audienţa destul de scăzută (doar 15 abonaţi) ca şi faptul că ultima activitate a fost consemnată cu o lună în urmă, îl impune pe acesta drept…încheietor de pluton.

Anunțuri