Toamna asta oameni buni,
La noi n-a fost de trei luni.
Ca ieri parcă era vară,
Astăzi zgribulim pe-afară!
Cu pufoaice şi paltoane,
Pardesie, cardigane,
Ne înfofolim de zor
De căldură ne e dor.
Chiar de-a venit doar Brumar
Aşteptăm soare-n zadar.
Zilele sunt reci şi scurte
Îngheţi numai până-n curte.
De anotimp nevoit,
Şi de frig chiar îndoit,
Mi-aduc aminte, natural,
De hypermarketul real,-
La concursul SuperBlog
Am aflat c-au catalog
Cu colecţii de sezon,
Poate-mi găsesc şi-un palton.
Deşi-mi place să mă port
Mai mult în ţinute sport
Zic că n-ar fi tocmai rău
Să mă-mbrac ca-n ’80, zău!
Nu-mi plac hainele de brand,
Dar nici de la second-hand.
Nici de bal, nici de “scandal’’,
Aşa că aleg…real,-
Iar dacă e shopping, tată
Păi vine familia-toată!
Aşadar, cu mic cu mare,
Ne-aliniem în parcare.
Ajungem şi pe raion
Unde totul e…beton!
Stive-ntregi de haine, frate
Şi nu-s preţuri piperate !
Fata vrea costum de ski,
Cel mic, doar căciulă gri.
De soaţă nu scap uşor,
Că vrea ghete pe picior.
Evident că nu e gata,
Mai alege una-alta.
Iat-o-n cabina de probă,
C-o întreagă garderobă!
De Moş Crăciun drept cadou,
Vrea o bluză, plus sacou.
Şi-o pereche de blue-jeans,
E cam tot ce a pretins.
A venit şi rândul meu,
De mi-o fi rămas vreun leu.
Ce noroc, mai am trei sute
Pot încă să îmi iau multe.
Îmi place-o cămaşă-flanel,
Cum are vărul Săndel.
Dar îmi iau şi o jachetă,
Că a mea e desuetă.
Mi-aş dori şi pijamale,
Dar nevasta-mi iese-n cale
Nu mai lua nimic, Ion
S-avem şi de Revelion!
O-atenţie cât de mică
Pentru a noastră năşică.
Merită şi-ultimii bani,
La cumpăna dintre ani!
Dar acum altă problemă,
Suntem chiar într-o dilemă.
Naşei vreau să-i luăm mănuşi
Şi un animal de pluş.
Dar consoarta nu se lasă,
De părerea mea nu-i pasă.
Rochie sau cizme doreşte
Pentru ruda ce-o iubeşte.
În final am rezolvat
Şi ce-am vrut, tot am luat :
Rochie, cizme şi mănuşi
Şi un ursuleţ de pluş!
Articolul a fost scris pentru cea de-a XXII-a etapă a concursului SuperBlog.

