Dragii mei şi mari şi mici
Ascultaţi la mine-aici,
M-am înscris la SuperBlog
Şi parc’-a devenit un drog.

Cu probe stupefiante,
Atitudini enervante,
Stări aproape de sevraj,
Mult tupeu dar şi curaj.

Asta am găsit măi frate,
Timp de-o lună jumătate.
Deşi vroiam să “abdic”
Azi la înc-o probă-aplic!

A 21-a provocare,
Vine de la-un sponsor mai tare.
Edimax el se numeşte,
Lumea toată mulţumeşte.

Produce cu-abilitate,
Piese miniaturizate
Router, card, hub, adaptor
Pentr’-orice calculator!

Căci ştim cu toţi, nu-i un secret
Azi suntem “morţi” făr’-internet.
Până şi-n parc ieşim cu netbook
Să nu ratăm vreun cont de
facebook.

Dar ce te faci, măi frăţioare,
Când pleci la munte sau la mare
Iar la hotel n-ai de ales,
Că nu-i în cameră wireless ?

Atunci îţi sare-n ajutor
Un produs inovator.
E nano-routerul wireless BR-6258n
Ce din impas te scoate-ades’.

Oferă flexibilitate
’’Discuţii’’ securizate
Cum la maşină-i un motor
Aşa-i el router, adaptor.

Şi eu am suspinat o dată
Ca după o mândră fată
După router-ul de vis
C-aveam “accesul” interzis.

Stăteam cu cablul lângă masă
Şi n-aveam internet în casă.
Computerul îmi luase foc
Şi-un laptop aş fi pus în loc.

Cum nu era configurat,
Doar router-ul m-ar fi-ajutat
Cablul în el aş fi-ntrodus
Şi de acas’ nu m-aş fi dus !

Asta a fost o întâmplare
Să merg c-un laptop la ’’plimbare’’
Căci nu-mi venise atunci-n minte
Să-mi cumpăr router dinainte.

Dar nu e poantă chiar deloc,
Şi nici bătaie de joc.
Chiar aşa s-a întâmplat
C-un ASUS ce-am “căpatat”.

Acum sunt prevăzător,
N-am să uit pân’-am să mor!
Nano-router e pefect
Când computeru’-i defect.

Sau când ai smartphone, tabletă
Şi alături o subretă
Într-o cameră la munte,
Nano-router e…de frunte.
Poţi să faci poze o sută
Şi laşi toată lumea mută!