Această prezentare necesită JavaScript.

A trecut aproape un an de când am “dobândit” (în urma participării la ediţia precedentă a concursului SuperBlog) un netbook ASUS Eee PC şi pot spune – cu mâna pe inimă – că n-am greşit atunci când am decis să-l achiziţionez, chiar dacă (pe lângă voucher) a trebuit să mai ’’contribui ’’cu alte trei sferturi din preţul său de catalog. Efectiv sunt mulţumit de tot ceea ce îmi oferă acesta, pentru activitatea mea de ziarist. De fapt, de la bun început am fost încântat de câteva detalii de ordin tehnic : de tastatura ergonomică, cu taste late care nu reţin praful, de touchpad-ul inteligent care face distincţie între contactul cu palma şi cel cu degetul, spre a preveni mişcarea cursorului în timpul tastării, precum şi de tehnologia IceCool graţie căreia palmele rămân uscate chiar şi după sesiuni extinse de folosire, întrucât căldura produsă în timpul funcţionării este evacuată silenţios prin lateralul portabilului, departe de palmrest şi de taste. Acestea sunt doar câteva dintre amănuntele pe care le regăsesc şi la generaţia a patra de portabile din Seria K, produse de ASUS. Pentru că e posibil să optez (în cazul ducerii la bun sfârşit a concursului SuperBlog 2011, pentru care “bifez” a 16-a etapă) pentru un laptop din seria respectivă, ce anticipez deja că ar fi un partener de încredere, din bogata ofertă aş “aplica” pentru acest laptop (foto). Principalul motiv al alegerii îl reprezintă platforma puternică dotată cu “isteţul” procesor Core i5 (care permite rularea lină a aplicaţiilor) şi lipsa sistemului de operare. Consider acest lucru un avantaj având în vedere că doresc să instalez Windows 7, cu care deja lucrez pe netbook-ul ASUS Eee PC (ce îl avea preinstalat). În plus, în ultima vreme, m-am specializat şi în munca de proiectare, iar un asemenea “partener” ar fi ideal pentru randare. Ca să nu mai spun că din când în când îmi place să mă mai “joc” creând personaje animate, iar grafica duală secondată de un puternic cip grafic dedicat momentelor când este nevoie de procesare grafică în trei dimensiuni (3D) oferă o multitudine de opţiuni. Iar asta şi graţie plăcii video NVIDIA™ GeForce™ GT 540M care se pretează de minune pentru randering. Memoria video DDR3 de până la 2 GB oferă o accelerare vizuală, gaming ameţitor şi multimedia. Acest laptop mi-ar fi extrem de util şi în munca de jurnalist la editările foto şi video. Autonomia (cu până la 25 la sută mai mare) , designul, materialul în premieră din care este realizată masca (textură de aluminiu, într-o bogată paletă cromatică) dar şi preţul accesibil, fac din acest laptop un alt vis (sper împlinit!) al Lunii Cadourilor, căci fără nicio rezervă pot să spun: K este chiar OK!