Decepţia pe care am încercat-o după ce am simţit pe “propria piele” modul în care înţeleg unii sponsori să recompenseze eforturile bloggerilor de a-i scoate din anonimat, m-a determinat să mă retrag din această competiţie. Eram decis să o fac înaintea celei de-a zecea probe a Superblog 2011, pe care însă am hotărât să o “bifez” din respect pentru tot ceea ce înseamnă conceptul ASUS. E într-adevăr un sponsor generos (chiar dacă nu şi la jurizare!) de la care m-am ales cu foarte multe învăţăminte. Dar şi cu un notebook Eee PC, câştigat la ediţia precedentă (după ce am completat valoarea voucher-ul primit, cu suma de bani necesară). De zece luni de când îl folosesc zi de zi, acesta nu m-a dezamăgit niciodată (oricum nu voi renunța la concurs, pentru că îmi doresc să pun de-un laptop ediția aceasta, pentru fiul meu grav bolnav!!!) sper ca anu. Sunt convins că peste o jumătate de secol ASUS va domina segmentul tabletelor, cu care tocmai a ieşit pe piaţă, dotate fiind cu ecran tactil dar şi cu opţiunea unei tastaturi fizice. Suntem în anul 2060 şi au trecut aproape o sută de ani de când informaticianul american Alan Curtis Kay imagina (în 1968) Dinabook (strămoşul tabletelor din ziua de azi) care arăta ca o cărămidă necizelată şi avea o greutate de peste două kilograme. Azi, Asus Eee Pad Transformer are dimensiunile unui telefon mobil şi e cea mai eficientă armă de autoapărare, pe lângă alte multiple funcţiuni. Marţienii care au devenit o prezenţă aproape cotidiană pe pământ nu pot fi ţinuţi la distanţă decât cu jetul de radiaţii ionice al tabletei. Aceasta poate identifica, localiza şi distruge orice navetă spaţială aparţinând lui Tuttinemo, căpitanul “verzilor” care a cotropit teritorii imense de pe Terra. Practic naveta este scanată instantaneu de tabletă care transmite date complete despre materialul din care ea este construită, oferind şi reţeta “cocktail-ului” cu care poate fi dezintegrată. Folosind ultrasunete, Asus Eee Pad Transformer recepţionează mesajele transmise în eter de oamenii lui Tuttinemo şi elaborează soluţii pentru anihilarea proiectelor sale distrugătoare. Aşadar, “meciul” dintre Asus Eee Pad Transformer şi Tuttinemo s-a încheiat cu victoria zdrobitoare a primului, care la final a fost desemnat…apărătorul planetei! În videoclipurile de mai jos puteţi afla “biografia” de…junior a lui Asus Eee Pad Transformer.