Această prezentare necesită JavaScript.

Un bărbat din Şelimbăr făcea, spre sfârșitul lunii mai 2010, o descoperire macabră. Acesta a găsit, atunci picioarele unui bărbat, pe malul Văii Cisnădiei (foto), la distanţă de doar câţiva metri unul de celălalt. „ Prima dată am găsit un picior şi am crezut că este al vreunui animal, nu m-am găndit că e de om. M-am dus la un vecin şi am sunat la Poliţia Cisnădie. Apoi,am văzut că erau nişte corbi aici pe vale, care croncăneau. Când am venit am găsit şi al doilea picior, cu şosetă în el şi cu adidaşi noi“, a povestit Eremia Şandru, bătrânul care a găsit bucăţile de cadavru. Restul cadavrului a fost descoperit apoi de poliţiştii şi pompierii ajunşi la faţa locului. „Au fost găsite resturile unui cadavru de sex bărbătesc- capul , membrele superioare şi parţial toaracele, cu urme de carbonizare la nivelul membrelor superioare şi mai pregnant la nivelul toracelui, urme de scrumizare, deci într-o vatră de foc, se pare că oasele, bazinul şi parţial oasele membrelor inferioare sunt arse, au fost calcinate. Nu cunoaştem identitatea, urmează să stabilim natura şi cauza morţii, la nivelul capului sunt prezente nişte leziuni traumatice“, declara la vremea respectivă Ioan Boţoc, procuror criminalist în cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Sibiu. Joi, după aproape un an și jumătate de căutări a fost arestat și suspectul, un bătrân de 67 de ani, din Cisnădie, concitadin cu victima. Cei doi erau vecini și foști colegi la fabrica de covoare din oraș iar Aurel Sămărtinean, l-a căaăpit de celălalt sexagenar (Mihai Delu), pentru o datorie de 100 lei. Agresorul a fost identificat în urma testelor ADN efectuate, o mostra de țesut (celule epiteliale) fiind identificate pe sfoara cu care a strangulat și apoi a legat victima, înainte de a-i da foc!