Această prezentare necesită JavaScript.

Deşi îmi place enorm de mult să călătoresc, să cunosc tot felul de oameni şi de locuri, ca jurnalist am avut parte de prea puţine concedii, în ultimii 20 de ani. Doar din…an în paşti câteo “evadare”, iar asta mai mult pentru a le împlini membrilor familiei visul de a petrece o vacanţă departe de casă, beneficiind de satisfacţia de a alege meniul şi de a fi serviţi de ospătari în frac. Tocmai din acest motiv, găsirea bagajelor potrivite nu reprezintă nicidecum problema majoră a unor astfel de “evenimente”. Dacă însă aş fi nevoit să aleg, evident că aş prefera promoţiile. Iar una dintre acestea este oferită de Hypermarketul Real, care desfăşoară o campanie, valabilă timp de 22 săptămâni (în perioada 15 septembrie 2011 – 15 februarie 2012) în toate cele 25 de magazine din reţeaua naţională. Este vorba de posibilitatea achiziţionării bagajelor din gama premium American Tourister, o colecţie formată din opt produse (foto) şi comercializate exclusiv de Real. În plus există facilitatea obţinerii unei reduceri de 60%, în baza punctelor bonus obţinute prin achiziţionarea diverselor produse din magazine, în sumă totală de 800 lei. Fondată în 1932, de un emigrant polonez, American Tourister este primul producător de bagaje care a realizat huse din vinilin şi valize din material plastic. În anul 1990 compania a fost cumpărată de Samsonite, al doilea mare producător mondial de valize (în Europa fiind distribuite în peste 4.000 de magazine). Pentru că familia mea numără cinci membri, m-aş orienta în primul rând spre achiziţionarea setului de două trolere, ideal pentru o scurtă vacanţă de vară sau de iarnă şi în care să ne rânduim – eu şi soţia – obiectele vestimentare. Pentru fiul meu, liceean şi posesor de netbook, cel mai bine s-ar preta ruscacul mare, în timp ce pentru ceilalţi doi “juniori” e suficientă o geantă de călătorie cu roţi. Aşa cum se poate constata şi din videoclipul de mai jos, cei mici se află deja în bloc-starturi, destinaţia fiind Grecia. Iar asta pentru că vrem efectiv să facem cunoştinţă cu…falimentul, la el acasă, pentru a nu mai fi luaţi prin surprindere în România!
Articolul a fost scris pentru cea de-a doua probă a concursului SuperBlog 2011.