Deşi sunt om de presă de peste două decenii, n-am călcat niciodată în sediul unui post de radio, decât în calitate de invitat. Mi s-a spus nu o dată că am o voce radiofonică şi că ar fi timpul să trec…on-air, însă am ezitat să fac acest pas. Iar asta dintr-un singur motiv : am constatat că exceptând ştirile, aproape toate celelalte emisiuni (de la posturile locale de radio) sunt pur comerciale. Adică indiferent de domeniul pe care se axează, ele au întotdeauna un sponsor (declarat sau doar intuit). Mie însă, mi-a plăcut să fiu mai “liberal” în exprimare şi în acţiune, aşa că am rămas fidel presei scrise. Acum, dacă tot s-a ivit prilejul (oferit de concursul SuperBlog 2011) de a da sugestii celor de la RadioLynx despre o potenţială emisiune la care să fiu moderator, am să intru în joc (cu toate că este o probă opţională) şi voi spune…totul ! Personal, sunt de-a dreptul sătul de personajele îndoielnice pe care televiziunile ni le prezintă zi de zi ca fiind vedetele României. În fapt, ele sunt doar de mucava ! Modelele toxice care ne-au invadat ’’sticla’’ doar de dragul ratingului, nu pot conduce, finalmente, decât la degradarea umană a celor care le ’’adoptă’’. De aceea cred că e necesar să fie aduse în prim-plan şi alte vedete, în adevăratul înţeles al cuvântului, cele care, efectiv, fac cinste României. Şi nu sunt deloc puţine, e nevoie doar de tenacitate, pentru a le căuta şi a le găsi. În rol de moderator eu aş face o emisiune pe care aş intitula-o ’’Model…de şuetă’’ (sau ’’La şuetă cu un model’’). Iar invitaţi ar putea fi oameni care au reuşit în viaţă, chestionaţi dacă au atins culmile gloriei datorită talentului, muncii asidue, posibilităţilor financiare, ori diverselor influenţe (ingerinţe) ale părinţilor sau rudelor. Emisiunea ar putea fi una interactivă, prin care să fie întregită paleta întrebărilor mai mult sau mai puţin incomode adresate invitatului. Iar până la urmă, dacă emisiunea nu şi-ar păstra audienţa constant ridicată ar putea fi aduse şi top-modelele, cele care îşi câştigă existenţa defilând pe catwalk. Cu siguranţă că ar fi multe de spus şi de…aflat inclusiv în astfel de cazuri.

