Această prezentare necesită JavaScript.

De când mă ştiu, am fost un etern îndrăgostit de mare. Poate că nici nu-i de mirare având în vedere că sunt născut în zodia Racului, iar crustaceele se simt în largul lor doar în apă. În plus am avut şi şansa de a avea rude la Mangalia şi aproape an de an am văzut şi revăzut Marea Neagră. Doar acolo mi-a plăcut să admir un răsărit de soare, să înot în larg sau să ascult cum valurile înspumate se sparg furioase de talazuri. Am înregistrat nu o dată acel sunet, acea inegalabilă ’’voce’’ a mării în speranţa că o voi aduce cu mine acasă şi o voi avea mereu aproape. Dar, din păcate, nimic nu mi-a putut reda fidel acel zbucium al mării până când a apărut ASUS cu a sa tehnologie inovatoare Sonic Master. Aceasta redă fără distorsiuni sau alte zgomote, prin software-ul său de reglaj fin, fiecare sunet, care devine limpede precum cristalul. Noua generaţie de laptopuri ASUS N55 şi N75 (foto) oferă un sunet cu adevărat premium. Pentru că foarte mulţi se pierd în detalii tehnice, personal consider că este suficient să fie ascultat videoclipul dedicat, pentru a fi realizat faptul că respectiva generaţie de laptopuri cu pachetul său revoluţionar de tehnologii este recomandată drept soluţia multimedia completă. Dar şi un altul drag sufletului meu pe care am avut ocazia să-l reascult pe un astfel de laptop.
Articolul de faţă deschide seria celor 33 probe scrise pentru concursul SuperBlog 2011.
* Punctaj obținut – 75 (echivalentul notei 7,5)