Americanul Moses Lanham (49 ani) este o veritabilă ciudăţenie a naturii, fiind singurul om din lume care poate să se deplaseze chiar şi cu picioarele întoarse la spate. Supranumit “Domnul Elastic” pentru uşurinţa cu care îşi roteştecu până la 120 de grade membrele inferioare, acesta a reuşit să meargă şi chiar să alerge cu picioarele întoarse invers. Trey, fiul său în vârstă de 17 ani îi moşteneşte “talentul” şi participă alături de tatăl lui la tot felul de reprezentaţii. Moses susţine că respectiva abilitate o are de la vârsta de 14 ani şi că a fost descoperită întâmplător în urma unui banal incident la ora de sport. “Atunci am sărit la groapa de nisip şi m-am trezit cu picioarele la spate. Câteva colege şi profesorul a leşinat şi au sunat imediat la salvare. Le-am spus să fie liniştiţi că nu am nimic şi mi-am aşezat imediat picioarele în mod normal”.