Vineri seara, mijlocaşul de la Gaz Metan Mediaş, Eric de Oliveira Pereira, a fost iarăşi eroul “alb-negrilor” după ce a punctat din nou în acest an (de data aceasta în faţa propriilor suporteri) de la revenirea sa după “episodul” Lvov. Jucătorul “cariocas” a dedicat golul iubitei sale, Cosmina Dancu, însărcinată în şase luni şi care îi va deveni oficial soţie, în data de 20 mai, susţinând că sunt cele mai mari realizări. “Familia pe care o voi întemeia în curând, dar mai ales băieţelul care urmează să vină pe lume peste trei luni, şi care se va numi Deric sunt ca nişte redorturi care mă ajută să trec peste răutăţile din jurul meu, inclusiv cele venite din partea unor suporteri. Faptul că voi deveni tătic îmi crează deja insomnii, pe fondul a tot felul de vise pe care le am. Până atunci vreau însă ca atât eu cât şi echipa să facem istorie la Mediaş”, le-a mărturisit Eric jurnaliştilor, imediat după partida de la Mediaş, din cadrul etapei a XXII-a, câştigată de gazişti cu scorul de 2-0.