În prima sa apariţie publică la Mediaş după “episodul Lvov”, “rebelul” Eric de Oliveira Pereira a promis suporterilor o victorie sau măcar un egal în partida pe care echipa sa, Gaz Metan Mediaş o va susţine duminică de la ora 15, în Regie, cu Sportul Studenţesc, în cadrul etapei a XXI-a a Ligii I. Golgeterul “alb-negrilor” a apărut la conferinţa de presă de joi dimineaţa, extrem de jovial şi pus pe glume. La prima “şicană” a antrenorului său, Cristi Pustai care, în aparenţă s-a arătat surprins că “negri mai vin la conferinţe”, elevul său i-a “răspuns” imediat punând pe masă, cu subînţeles, un recipient de curăţat, “Vanish”. Altfel brazilianul a declarat că “mă bucur că voi putea reintra în echipă, pentru că m-am enervat destul privind primele două meciuri ale echipei mele la televizor sau din tribune. Sper să fie din nou ziua mea, să-mi ajut echipa să câştige primele trei puncte din acest sezon, sau macar unul”.

